Elektroniczny rejestr dokumentów
eRD (Elektroniczny Rejestr Dokumentów) jest programem wielomodułowym. Program powstał w wyniku połączenia „Elektronicznej książki pocztowej” z „Modułami do obsługi korespondencji kancelaryjnej” oraz „Elektroniczną książką serwisowa pojazdów„.
Aktualnie w skład programu chodzą następujące moduły:
Elektroniczna książka nadawczo odbiorcza (czytaj więcej..)
Zbiór modułów do ewidencji korespondencji kancelaryjnej
Elektroniczna książka serwisowa pojazdów (czytaj więcej..)
Program sprzedawany jest modułowo. Oznacza to, że istnieje możliwość zakupu tylko jednego lub kilku wybranych modułów.
Zapraszam do pobrania wersji demonstracyjnej programu.
Wersja demonstracyjna umożliwia wprowadzenie 15 testowych rekordów.
Zamówienia realizowane są po uprzednim przesłaniu zamówienia drogą elektroniczną na adres biuro@digitalsoft.pl
Informacje o cenach udzielana jest indywidualnie za pośrednictwem wiadomości elektronicznych lub telefonicznie.